Γιώργος Χατζηγεωργίου & Γιώργος Αυγουστίδης
Οι συνιδρυτές του Skroutz.gr, Γιώργος Χατζηγεωργίου και Γιώργος Αυγουστίδης, μιλούν για το πείραμα που ξεκίνησε ως αστείο κι εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα success stories. Εξηγούν την επιλογή του ονόματος και την ανορθόγραφη γραφή του, θυμούνται τις πρώτες αγωνίες και τις μεγάλες δυσκολίες που κλήθηκαν να ξεπεράσουν, μιλούν για την αξία της ιδέας και της εκτέλεσής της, ανατρέπουν μύθους κι αναδεικνύουν αλήθειες για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σήμερα.
Συνέντευξη - επιμέλεια επεισοδίου από τη Χριστίνα Κατσαντώνη
Ο συνιδρυτής και CEO του Skroutz, Γιώργος Χατζηγεωργίου, γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Νέα Ιωνία. Μεγάλη αγάπη του από τα νεανικά του χρόνια στάθηκε η πληροφορική. Aφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο στο τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών, είχε την ιδέα της δημιουργίας μιας ιστοσελίδας, που θα μπορούσε να συγκεντρώνει όλα τα προϊόντα και όλες τις τιμές από τα υπάρχοντα ηλεκτρονικά καταστήματα της εποχής.
Στο νέο εγχείρημα που έκανε την εμφάνισή του στο ελληνικό Ίντερνετ, συγκρίνοντας τιμές ίδιων προϊόντων από 12 καταστήματα, βοήθησε και ο μεγαλωμένος επίσης στη Νέα Ιωνία, Γιώργος Αυγουστίδης, ο οποίος μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στην πληροφορική, εργαζόταν σε μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων του κλάδου.
Το 2006 ιδρύουν το Skroutz.gr, που το 2007 γίνεται εταιρία και ξεκινά τις πρώτες προσλήψεις. Σήμερα η εταιρία έχει εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, αριθμεί περί τα 700 άτομα προσωπικό κι είναι η πρώτη σε επισκεψιμότητα στην κατηγορία του e-commerce.
Μετά τους παγκόσμιους κολοσσούς το Facebook και την Google, η ιστοσελίδα του Skroutz είναι η ιστοσελίδα με την υψηλότερη επισκεψιμότητα στην Ελλάδα ενώ μέσα από τη πλατφόρμα του διακινείται το μεγαλύτερο μέρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.