Stories Talk | Νίκος Η. Παπαστεργίου "Ο απόλυτος ασφαλιστικός κώδικας, απαιτεί σχεδιαστικά εργαλεία και ρεαλιστικές παραδοχές"
Ο Έλληνας makeup artist, Γρηγόρης Πυρπύλης, είναι ο νέος creative director του Hermès Beauty. O διεθνής Τύπος τον αποθεώνει όπως και οι ίδιοι, ιδιοκτήτες και στελέχη, του σπουδαίου αυτού οίκου.
#makeupartist #beauty #creativity #art #successstory #inspiration
Από τη Μία Κόλλια
Αμέσως μετά την επίσημη ανακοίνωση για την ανάληψη της θέσης του Creative Director Beauty στον Οίκο Hermès, ο Γρηγόρης Πυρπύλης έγραψε στο λογαριασμό του στο Instagram: «Πρόκειται για έναν οίκο που αποτελεί την επιτομή της ομορφιάς σε κάθε μορφή της χάρη στην προσήλωσή του στη δεξιοτεχνία και το savoir-faire. Ο Οίκος Hermès είναι ένας αληθινός οίκος δημιουργίας και δημιουργικότητας.
Είναι η αρχή ενός ταξιδιού στο οποίο κάθε προσωπικότητα μπορεί να εκφραστεί και κάθε μορφή της ομορφιάς μπορεί να αποκαλυφθεί και να γιορταστεί. Ένα όραμα ομορφιάς που αγαπώ και διατηρώ από την ημέρα που ανακάλυψα την τέχνη του μακιγιάζ, πριν από 15 χρόνια. Και φυσικά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στη νεα μου οικογένεια, αυτή του Οίκου Hermès».
Ο Γρηγόρης Πυρπύλης θα εργάζεται υπό την καθοδήγηση της Agnès de Villers, προέδρου της Hermès Parfum et Beauté και φυσικά υπό τη συνολική καθοδήγηση του Pierre-Alexis Dumas, καλλιτεχνικού διευθυντή του Οίκου Hermès.
«Ως ειδικός στα χρώματα, τις υφές και τις χειρονομίες που εκφράζουν και αναδεικνύουν την ομορφιά, το ταλέντο του Γρηγόρη θα αποτελέσει κινητήρια δύναμη για την Hermès Beauty», δήλωσε η Agnès de Villers και την συμπλήρωσε ο Pierre-Alexis Dumas: «Μοιραζόμαστε με τον Γρηγόρη ένα όραμα για την ομορφιά ως καθημερινό σύμμαχο που αποκαλύπτει την προσωπικότητα και προσδίδει κομψότητα, άνεση και ευχαρίστηση. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε το Γρηγόρη, έναν καλλιτέχνη στο μακιγιάζ και τεχνίτη, για να συμβάλλει στην οικοδόμηση της μοναδικής, αυθεντικής και αισθητηριακής γλώσσας της Hermès Beauty».
Έφηβος ακόμη και ενόσω ζούσε στην ελληνική επαρχία με τους φαρμακοποιούς γονείς του, χάζευε εικόνες μόδας και ομορφιάς μόνο στα περιοδικά. Όπως ο ίδιος έχει εξομολογηθεί, ασχολούνταν με το σύνολο της εικόνας, τη συνολική αισθητική δηλαδή, και όχι μόνο με το μακιγιάζ μεμονωμένα. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αντιμετωπίζει και τη δουλειά του. Γι' αυτόν η ομορφιά είναι κομμάτι της έκφρασης ενός γενικότερου καλλιτεχνικού οράματος που μπορεί να πραγματοποιηθεί, στη δική του περίπτωση με υλικά, χρώματα και υφές, αλλά και γενικότερα με χίλιους δυο άλλους απρόσμενους τρόπους.
Η ενασχόληση με το μακιγιάζ ξεκίνησε τυχαία, όταν μια φίλη του, το 2005, και ενώ σπούδαζε Αγγλική φιλολογία, του ζήτησε να τη βάψει. Η αναγνώριση από τους γύρω ήταν άμεση, ενώ ο ίδιος την επόμενη μέρα αναζήτησε σχολές μακιγιάζ. Σε μία μόλις βδομάδα είχε αρχίσει τις σπουδές του και ο νέος δρόμος άνοιγε μπροστά του.
Ο Γρηγόρης Πυρπύλης ξεκίνησε την καριέρα του το 2006 στη MAC. Πρώτος του μεγάλος δάσκαλος όμως, ήταν ο Tom Pecheux, πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής της Shisheido - όταν το 2012 έφτασε στο Παρίσι από την Ελλάδα. Στα 23 του χρόνια γίνεται ο πρέσβης της Maybelline New York για την Ελλάδα και την Κύπρο.
Το Σεπτέμβριο του 2015 και μέχρι το 2017 εργάζεται για τα Laboratoires Bioderma όντας ο πρώτος make up artist του brand. Το 2018 πλέον, ο διεθνώς αναγνωρισμένος Γρηγόρης μεταπηδά στη Shisheido, τον θρυλικό οίκο ομορφιάς με τις ανυπέρβλητες χαρακτηριστικές φωτογραφίσεις και τα εκπληκτικά άλμπουμ με εικόνες των καλλιτεχνικών μακιγιάζ του.
Όλοι, σε Ελλάδα και εξωτερικό, αναγνωρίζουν το απεριόριστο ταλέντο του Γρηγόρη Πυρπύλη. Όμως το ταλέντο είναι μόνο η μισή δουλειά όπως έχει παραδεχτεί ο ίδιος πολλές φορές. Τα υπόλοιπα αφορούν στο πόσο πολύ επιθυμεί κανείς κάτι, στην υπομονή και επιμονή που θα δείξει, στο πόσο μπορεί να τιθασεύσει τον εγωισμό του, να έχει δυνατά νεύρα και αντοχή. Στο πόσο τυχερός είναι.
Λατρεύει τη φυσικότητα και τη διαφάνεια. Ίσως γι' αυτό οι πιο αγαπημένες του εικόνες μακιγιάζ είναι οι πιο ανεπιτήδευτες. Αλλά ακόμη κι όταν τα παιχνίδια έχουν ένταση, οφείλουν να ανταποκρίνονται, να συνοδεύουν ή να συμπληρώνουν την αληθινή προσωπικότητα της γυναίκας. Δεν είναι τυχαίο ότι στέκεται με μεγάλη αμφισβήτηση απέναντι στα φίλτρα και την επεξεργασία εικόνας που έχουν επικρατήσει στο Instagram.
Η ιδανική του εικόνα χαρακτηρίζεται από φρεσκάδα και απλότητα. Το concealer είναι ένα από τα αγαπημένα του προϊόντα, καθώς καλύπτει την κούραση και τις μικρές ατέλειες, επαναφέροντας τη λάμψη στο πρόσωπο. Ο Γρηγόρης Πυρπύλης είναι υπέρμαχος της φυσικής ομορφιάς, ωστόσο αγκαλιάζει και τις γυναίκες που επιλέγουν το πιο έντονο μακιγιάζ, αρκεί να μην πέφτουν θύματα της μόδας. «Να βλέπεις το πρόσωπό σου σαν κάτι ξεχωριστό, είσαι μοναδική, μην προσπαθείς να γίνεις ίδια με κάποια άλλη» είναι το προσωπικό του μότο.
Κυκλάδες, Άμστερνταμ, Κρίστι Τέρλινγκτον, Σαρλότ Ράμπλινγκ, Λετίσια Κάστα, Herb Ritts, Μέριλ Στριπ, Γιάννης Ρίτσος, Νεπάλ είναι οι μεγάλες αδυναμίες του αλλά και οι αστείρευτες πηγές έμπνευσής του.
#HisStory