Stories Talk | Νίκος Η. Παπαστεργίου "Ο απόλυτος ασφαλιστικός κώδικας, απαιτεί σχεδιαστικά εργαλεία και ρεαλιστικές παραδοχές"
Ο Chief Creative Officer της Ogilvy Greece, Πάνος Σαμπράκος, ασχολείται με τον χώρο της online διαφήμισης και του Interactive Marketing από το 1997, προσπαθώντας να φέρει σε επαφή μάρκες με online χρήστες, με τρόπο άμεσο και αποδοτικό και για τα δύο μέρη.
Επιμέλεια: Χριστίνα Κατσαντώνη
Έχοντας σπουδάσει πληροφορική κι αποκτήσει το Bachelor of Science στο Southeastern College, με εξειδίκευση στα “Computer Information Systems”, το 1997 ίδρυσε, σχεδίασε και συντηρούσε το επίσημο website του Ian Fleming Foundation «Mr. Kiss Kiss Bang Bang!», ενώ παράλληλα εργαζόταν στην HellasNet S.A., αρχικά ως Web Designer (με βραβευμένες δημιουργίες) και αργότερα ως Creative & Business Unit Director (που συνέβαλλε τα μέγιστα στην ανάπτυξη της εταιρίας στον χώρο της online διαφήμισης).
Δείτε ολόκληρο το Leaders Talk Εδώ
Το 2005 μετακινήθηκε στην OgilvyOne, όπου ανέλαβε τα καθήκοντα του Executive Creative Director κι από το 2019 έχει την συνολική διεύθυνση του δημιουργικού της ενοποιημένης πλέον Ogilvy Greece. Το όνομά του και οι ομάδες που έχει διευθύνει, έχουν συνδεθεί με κορυφαίες διαφημιστικές καμπάνιες, διαδραστικές καινοτομίες που έγιναν viral, ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ, καμπάνιες που έθιξαν κοινωνικά ζητήματα ανατρέποντας στερεότυπα και αμέτρητες διεθνείς διακρίσεις, που συνιστούν ρεκόρ στην ιστορία της διαφήμισης στην Ελλάδα.
Στο Leaders Talk, ο διευθυντής δημιουργικού της διαφημιστικής εταιρείας Ogilvy Greece ξετυλίγει εμπειρίες από την πολύχρονη περιπέτειά του στο χώρο της διαφήμισης, περιγράφει τα προσόντα που χρειάζεται να έχει ένας διαφημιστής, μιλά για την αγάπη του στο σινεμά, που στάθηκε η πρώτη κινητήριος δύναμη, για την πληροφορία που πάντα βρίσκεται εκεί έξω, για τη σχέση της διαφήμισης και των brands με κοινωνικά ζητήματα και για τη ζητούμενη αρμονική συνύπαρξη τέχνης και εμπορίου σε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.
#HisStory